Zanimive številke o družbenem mediju Facebook

Družbeni medij Facebook se je dodobra ukoreninil v življenja ljudi po svetu in ni jih malo, ki si življenja brez njega (ali katerega drugega družbenega medija) ne morejo več predstavljati. Zaradi izjemne popularnosti si poglejmo nekatere zanimive številke, povezane z njim.

1. Na njem je 845 milijonov uporabnikov.

2. Pripadnic ženskega spola je 57 odstotkov, pripadnikov moškega spola pa 43 odstotkov.

3. Tistih, ki ga uporabljajo s katero izmed mobilnih naprav, je 425 milijonov.

4. V ZDA ga uporablja 50,3 odstotka vsega prebivalstva. Po deležu prebivalstva sledijo Oceanija/Avstralija (37,7 odstotka), Evropa (27,5 odstotka) ter Latinska Amerika (25,5 odstotka).

5. Vsak dan je nanj naloženih 250 milijonov slik.

6. Vsak dan uporabniki na njem kliknejo “Všeč mi je” 2,7-milijardokrat.

7. Na njem je 37 milijonov strani z več kot desetimi oboževalci.

8. Povprečen uporabnik ob vsakem obisku na njem prebije 20 minut.

9. Vsaka peta odprta stran na internetu je Facebook.

10. Mark Zuckerberg mesečno zasluži 500.000 dolarjev, kar znaša 373.747 evrov. Njegovo premoženje pa je ocenjeno na 17,5 milijarde dolarjev oziroma 13,1 milijarde evrov.

11. Prihodki Facebooka so v lanskem letu znašali 4,27 milijarde dolarjev, kar znaša 3,19 milijarde evrov. Več kot polovico prihodkov jim je prineslo oglaševanje.

12. V letu 2011 se je Facebookov čisti dobiček podvojil. V letu 2010 je znašal 606 milijonov dolarjev oziroma 453 milijonov evrov, v letu 2011 pa je znašal milijardo dolarjev oziroma 750 milijonov evrov.

13. Njegova vrednost je ocenjena na 100 milijard dolarjev, kar znaša 74,8 milijarde evrov.

14. Zaposlenih ima 3.100 ljudi.

15. Najbolj popularne igre na njem po vrstnem redu so “Gardens of Time”, “The Sims Social”, “CityVille”, “Double Down Casino” ter “Indiana Jones”.

16. Najhitreje rastočo popularnost v letu 2012 imajo po vrstnem redu igre “Hidden Chronicles”, “Words With Friends”, “Diamond Dash”, “Tetris Battle” ter “Bubble Witch Saga”.

17. 77 odstotkov uporabnikov si želi, da bi Facebook odstranil Timeline, 23 odstotkov pa si jih tega ne želi.

18. Delež tistih, ki ne marajo oziroma imajo radi Timeline, je po spolih enakovredno razporejen. Pri obeh je 23 odstotkov takih, ki jim je všeč, in 77 odstotkov takih, ki jim ni.