Easy@Shop: B2B spletno poslovanje v oblaku

B2B spletna trgovina – veleprodaja


Specializirani modul za B2B spletno poslovanje med podjetji.

Easy@Shop spletni modul  vašim poslovnim partnerjem omogoča enostavno opravljanje veleprodajnega nakupnega procesa preko spleta, vpogled v zaloge in cene, prodajne akcije ter novostmi v vaši ponudbi. Omogoča prihranek  časa, saj je prodajno osebje v podjetju manj zasedeno s klasičnim prodajnim procesom in poveča storilnost, ker se podjetje veliko bolj posveti kupcem pri promoviranja prodajnega programa, kreiranju marketinških akcij ali iskanju novih strank.

Easy@Shop je konfigurabilna platforma katero odlikuje  preprosta uporaba in hitri prodajni proces. Prodajni artikli imajo vse podrobnosti, kot so šifra artikla ( EAN), priporočena prodajna cena, veleprodajna cena, vaša cena in zaloga. Vsakemu artiklu vsebuje podroben opis in slike kot pri klasičnih spletnih trgovinah. Omogoča pregled nad naročili, neizdobavljenih  artiklih in prednaročilih.

Vsakemu izdelku so dodane  lastnosti in parametri, katere lahko  filtriramo. Tako lahko kupec iz seznama vseh izdelkov hitro izbere samo tiste, ki ustrezajo določenim lastnostim. To funkcionalnost izkoristimo, ko se na trgu pojavijo novi izdelki, kateri se oglašujejo preko novih lastnosti in prednosti. Z preprosto uporabo filtrov se lahko hitro prilagajate trgu in zahtevam vaših kupcev.

Lastnosti

Uvoz – izvoz in sinhronizacija z ERP  sistemi.

Liger B2B spletna trgovina podpira naslednje ERP programe: Datalab Panteon, Vasco, Birokrat, MS Navision, E-računi, SAOP. Sinhronizacija lahko poteka v on-line ali off-line načinu.

Pri on-line načinu se v realnem času sinhronizirajo podatki kot so artikli, naročila, zaloge, cene, finančni podatki, tekoča, pretekla in neizdobavljena naročila.

Pri off-line načinu XML se glede na časovno nastavitvijo sinhronizirajo artikli, cene in zaloge. Naročila se ne vpišejo v ERP program ampak se prenašajo preko elektronske pošte. B2B modul omogoča Excel sinhronizacijo, katero sprožite, ko osvežite Excel datoteko z novimi podatki o artiklih, cenah ali stanju zalog.

Modul je bil zasnovan z 10 letnimi izkušnjami v distribuciji IT opreme  in medicinskih izdelkov. Omogoča enostaven prodajni proces in je enostaven za uporabo.

Uvoz in urejanje produktov preko Excel datotek

Aplikacija omogoča v off-line načinu uvoz podatkov preko MS Excel datoteke. Datoteko lahko urejate na  vašem računalniku nato pa jo preprosto prenesete na spletni naslov.

Generiranje XML datoteke

Aplikacija omogoča elektronsko poslovanje z vašimi kupci preko XML datotek. Generiranje XML datotek služi za povezavo s drugimi spletnimi trgovinami ( mimovrste.si, enaa.com, ideo.si, nakupovanje.net, rolan.si…) ali spletnimi portali ( bolha.si, ceneje.si, centersourse.si)

Rabatna lestvica

Aplikacija omogoča dodeljevanje različnih stopenj rabatov za vsako vašo stranko. Rabati se lahko definirajo na nivoju klasifikacije, blagovne znamke ali izdelka. V pogodbenem ceniku lahko vnesete parametre pogodbe kot so  količinski popusti, popust pri nakupu čez določeno vsoto…itd

Pogodbene nabavne cene, neto cene

V B2B spletni trgovini vsak vaš kupec vidi njemu dodeljene nabavne cene. Sistem omogoča, da dodate neomejeno število kupcev in posamezne nastavitve za vsakega kupca. Izbirate lahko med neto nabavno ceno, rabatom od maloprodajne cene ali ceno določeno v pogodbenem ceniku.

Nabor funkcionalnosti in prednosti:

  • samostojna stran, katero  lahko uporabljate kot B2B veleprodajni spletni kanal,
  • Za vsako stranko lahko generiranje različnih prodajne pogoje in različne XMLje
  • strošek aplikacije predstavlja mesečni najem, kateri se začne pri ceni ene kavice na dan
  • avtomatske nadgradnje in varnostni popravki
  • gostovanje na naših strežnikih

Modul “B2B spletna trgovina”je učinkovito prodajno orodje v sodobni komunikaciji med podjetji, kateri zanesljivo pripomore k povečanju prodaje….”

Paketi in cene mesečnega najema: